Peter lick Emoticons, Smileys And Icons
Sherv.NET > Emoticons > Cartoon Emoticons > Family Guy Emoticons > Peter lick

Peter lick Emoticon

Peter lick animated emoticon
Rate:
4.24 (227 votes)

In one of the most hilarious scenes from Family Guy, Peter Griffin proceeds to lick his own nipple. We highly recommend you don't try this at home, seriously. This emoticon is one of the funniest Family Guy icons we've ever seen.

Emoticons like Peter lick:

Write a Comment

(Optional)

User comments (32)

Anonymous said:21 Sep '16

Hilarious, love these emojis!!

B.G. said:08 Nov '12

Omg so funny and i have to watch out because i am in school

may I help said:02 Apr '12

just click on the "codes" box to get the html codes for the emoticon you see on the top of the page which is the featured smiley but not the ones shown below it. for the ones featured in the related emotes you have to click on each one of them to go to the main page for them and then click on the html box on that particular page to get the forum codes for it. hope this could help.

melee said:02 Apr '12

how do you get codes for the pics

IloveHumor said:18 Aug '11

Because there's something called sense of humor the anonymous commenter, something that you seem to lack it! ha ha ha ha!! just kidding! you're ok! not!!!

Anonymous said:17 Aug '11

that is gross. why do you even have those winks?

MeOnly said:27 Jul '11

pleas add more pictures and icons from family guy and other cartoons here please. thanks! ;)

somebody said:07 Mar '11

i never knew he could lick his foot, i always thought he was too fat.

Anonymous said:03 Mar '11

hi there people.. Wat are you doing??

Anonymous said:21 Feb '11

How do you get the codes?

Anonymous said:08 Feb '11

FUNNY HAHAHA OH MY GOSH AWE WINK

Anonymous said:05 Dec '10

too funny!!!!LOLs family guy emoticons are so funny. Hilarious actually!

dat girrrl said:23 Aug '10

haha lolz i love family guy! how can u get the thingy 2 put it on facebook or myspace or msn?

family guy rules said:23 Aug '10

omg!!! I've see that episode too!

Anonymous said:22 Jul '10

go peter! I've seen that episode too and it's soo funny!!

family guy rox said:28 Jun '10

ahhhhhhh the peter lick i watched that episode it. LOL the only non gay guy in that town ahhhhhh man he sure gets his way around

Anonymous said:03 Mar '10

these are well cool!!

Brian (Family Guy) said:26 Feb '10

I may be white, I may be small, but Brian knows when Peter's licking his man Boobs, I'd rather be eating my dog food, no wait, peter put me off! (Anyway good Emoticon, Good Work. Good work makes no Idleness, They say!)

Anonymous said:08 Feb '10

how do u get the code to do it from here??

sophz said:10 Jan '10

Family guy rocks !!! I love it!!

chiavan said:10 Jan '10

The griffin family rules, i hope this show never ends, I have all the DVDs too!

sophz said:05 Nov '09

loll thisss are well cooll :loll x

shorty said:02 Nov '09

i rate family guy :) freaking love it!

stewie said:31 Oct '09

Funny rofl BEST SHOW EVA

stinger said:12 Sep '09

that is true mrs someone

mrs someone said:14 Jun '09

FAMILY GUY IS THE BEST SHOW EVA( 4 EVA) I LUV IT LOL

tyler said:06 Jun '09

"this is very good because im the best"

Anonymous said:14 Apr '09

"FLIPPING F#CKING SPOON HEAD" You must be 5, because that was a fail insult.

!i!!y-marie said:24 Mar '09

ME 2 SPEACIALY PETER HE IS LICKING HIS FLAB HAHAAHA WHO EVER DONT LIKE FAMILY GUY THEY ARE A FLIPPING F#CKING SPOON HEAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said:14 Mar '09

haha thats so funny, i love family guy too. i think it's peter, stewie and brian who are the funniest.

shaun rocks said:05 Mar '09

LOL NICE THATS FUNNY

BOO said:29 Jan '09

hahaha! i love family guy, so funny with peter and stewie!

Details for peter lick

Suggested shortcut: ;peter1
Tags: Griffin, Nipple, Lick, Funny
Filename: lick.gif

  • The Peter lick emoticon is Animated
  • Peter lick icon file size: 2.34 kB (2395)
  • Added on 23 July, 2008
  • Emoticon category: Cartoon Emoticons

'Peter lick' is animated in 5 frames, the animation is 0.5 seconds long and loops continously. It's a GIF animation measuring 50 by 50 pixels and has 31 colors.

Codes for Peter lick

To use the Peter lick icon on forums, profiles, MySpace, etc use the following codes:


For more free Family guy animated emoticons emoticons like the peter lick icon, visit the Family Guy Emoticons pack.

© 2003-2007 Sherv.NET - Windows Live Messenger and MSN Messenger ® Microsoft
The peter lick icon, smiley and emoticon is protected by copyright laws.